sad_pvnDMEs57q

آیا مایلید جدیدترین تخفیف ها و محصولات ، پیش از همه ، برای شما ارسال شود؟

0

لیست قیمت چای ایرانی


مدیر مدیر /
14 آذر 1400

تاثیر گذارین عوامل فوق بر نوع قیمت گذاری چای ایرانی

در انواع چای ایرانی میتوان به قیمتها و تنوع شکل و مزه پی برد .میزان خرید چای در قیمت آن تاثیر زیادی دارد اگر خرید عمده باشد معمولا در تعداد بالا این تخفیفات نمود بیشتری پیدا میکند . و نوع ارسال هم با شرلیط رایگان ، دریافتهای هدیه .. هم تبدیل میشود.

از دیرباز فروش چای رونق زیادی داشته. انبارهای چای شیوه حمل و نقل و بسته بندی نشانه کیفیت کار یک چای چی بوده و کسی که بهترینها را اراعه میدهد همیشه در بازار چای به این نام شناخته میشده

شاید از دوران صفوی که مردم بیشتر به قهوه خانه ها میرفتند کم کم با ایجاد چای خانه وتجارت چای و ایجاد بازاری بزرگ برای آن محصولی شد استراتژیکبرای کشور تا تولید شود و اقتصاد کشور را با خود بگرداند قیمت چای ایرانی بستگی به نوع و ذاعقه مشتری تغییر پذیر است .

معمولا تولید چای با اضافه شدن برگ سبز به چرخه اول تولید و ایجاد فرایندهای پلاس کردن ، اکسداسیون و مالش و در نهایت خشک و بسته بندی که پیچیدگی کاربر روی برگها را در کارخانجات را نشان وخارج شدن چای سیاه از این فرایند و بسته بندی قیمت چای در این مرحله شکل میگیرد شکل میگیرد .

با آمدن استاندارد و لزوم دستوریزبرای یکسان سازی ،تولیدات چای هم به این حد از استاندارد رسید که تقسیم بندی آن مشخصه اول چای ایرانی باشد البته نوع بسته بندی و شرایط و زمان تولید ،مقداری در قیمت آن در برندهای مختلف فرق میکند. 

فرایند تولید چای ایرانی در همه جا یکسان و با دستگاههای مشخص و استاندارد تولید میشود برای مثال : اگر کارخانه ای ادعا کند که چای او با سایرین فرق میکند از آنجا که نوع دستگاها در بیشتر نقاط یکسان است فقط باید به سراغ کیفیت ماده اول آن رفت و بس .

ماده اولیه چای همان برگ سبز است  که از بوته ها چیده شده بعد از طی فرایند زیادی تبدیل به چای سیاه میشود البته با آمدن تکنولوژی برتر از کشور های صنعتی تولید چای سبز ، سفید و اولانگ که زمانی مختص کشورهای دیگر بود هم به تولیدات ملی ما ، تبدیل شد 

برای ارسال نظر باید عضو شوید