sad_pvnDMEs57q

آیا مایلید جدیدترین تخفیف ها و محصولات ، پیش از همه ، برای شما ارسال شود؟

0

شواهد جدید مولکولی از نوشیدن یک فنجان چای


مدیر مدیر /
19 خرداد 1402

شواهد مولکولی از مزایای سلامتی نوشیدن یک فنجان چای سیاه ایرانی

اگر به دنبال جانشینی برای قهوه یا نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستید، نوشیدن یک فنجان چای سیاه ایرانی یک گزینه عالی است. چای‌ سیاه‌ ایرانی نه فقط یک نوشیدنی کم کالری و بدون شیرینی می‌باشد، بلکه دارای فواید بی‌شماری برای سلامتی ما انسان‌ها هم می‌باشد، برای اینکه شامل گروه‌های قوی از پلوفنول‌ها مانند "اپیگلوکاپچین‌ها"،"تافلاوین‌ها"، "تیاروبی‌گین‌ها" و انواعی از اسید‌آمینه‌ها مانند فنولوئید که این نوشیدنی گوارا را برای ما شکل می‌دهد.

محافظت در برابر اختلالات مزمن در دو دهه گذشته، تحقیقات گسترده‌ای روی محصولات بهداشتی طبیعی در سطوح مولکولی صورت گرفته است و فواید سلامتی آنها اکنون در جهان پزیرفته شده است، زیرا استفاده از آنها بدون عوارض جانبی می‌باشد. گیاه چای یکی از پر مصرف‌ترین نوشیدنی‌های ماست که از گیاه "کاملیاسینسیس" بدست می‌آید. هم اکنون در بازار‌های جهان به دو صورت غیر ترکیبی یا خالص مثل چای ایرانی و چای آسام یا دارجنینگ و نوع  ترکیبی از انواع افسودنی می‌باشد.

همانطور که خود می‌دانید افزایش گلسترول در بدن، تری گلیسترین بالا، و همچنین چاقی به‌طور مستقیم با تعدادی از اختلالات قلبی که به عنوان یکی از مهمترین‌ عوامل مرگ و میر در سالهای اخیر شناخته می‌شود، ارتباط دارد‌.

طبق برسی‌های محققان درباره چای سیاه و تاثیر آن بر سلامتی به این نتیجه بزرگ رسیده‌اند که چای حاوی طیف وسیعی از آنتی اکسیدان‌های قوی که پتانسیل کاهش التهاب و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را دارد. گاردنر و همکارانش به این نتیجه رسیدند که نوشیدن چای سیاه بطور منظم بصورت قابل توجه‌ای خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش میدهد،این تحقیقات در طول سالهای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۴ انجام شد. 

منبع ما : سایت 

Pmc

Ncbi.nlm.

 

برای ارسال نظر باید عضو شوید