sad_pvnDMEs57q

آیا مایلید جدیدترین تخفیف ها و محصولات ، پیش از همه ، برای شما ارسال شود؟

0

فواید نوشیدن چای در تابستان


مدیر مدیر /
28 تیر 1398

چای گرم را حتما صبح بنوشید حتی در تابستان داغ چون:

از آنجا که چای محصولی بعد از آب بالاترین نوشیدنی جهان شناخته شده. مسلما همچیز آن دارای اصول خاص خود است. نوع بسته بندی  شکل و تنوع زیاد در مزه طریقه دم کردن و بخصوص زمان مصرف اینکه چه زمانی از روز و سال نوشیده میشود.

قبل از اینکه برای چای تبلیغ کنیم و بهتر است بگوییم که خوب است یا نه، مانند بعضی از  سایتها بگوییم نوشیدن یک فنجان چای چقدر کالری دارد یا چند روز باید خورد که لاغر شد یا فقط چای بهار باقی مانده است. از طرفی اگر بخواییم حرفهای فوق تخصصان تغذیه کشور یا همان پدر و مادران و وکلای خوردن آب سرد؛ باور کنیم باید بدون هیچ پیش داوری بدن انسان را از نظر فیزیولوژی کنکاش کنیم.

بدن انسانها در تابستان چه شرایطی دارنند همان طور که میدانید گرمای هوا در تابستان داغ باعث خشک شدن التهاب و به اصطلاح عوام تیره و سیاه شدن پوست میشود. 

این فرایند بدن و واکنش آن به نور و گرمای شدید تابستان نیاز به خنک شدن دارد خنکی پوست از راههای مختلف که خود بهتر میدانید _ مثلا شستشو با آب سرد _ باعث مبارزه با این اختلالات می‌شود اما راه دیگری هم بشر برای خنکی آن دارد خوردن مایعات گرم 

شستشوی صورت با آب سرد در تابستان داغ باعث شادابی ما میشود و خوردن آن به لذت لحظه ای آن نمیارزد

نوشیدن مایعات گرم چون چای در تابستان باعث باز شدن مویرگهای پوست و کمک به سیستم عروقی بدن کرده و در طول روز آب کل بدن را تامین میکند. 

با ساده ترین سخن باید گفت بله درست است که بهترین نوشیدنی در تابستان برای خنک شدن نوشیدن چای داغ است چون بدن واکنشهای شیمیایی دارد و خود را به آن گرما عادت میدهد و به سیستم عصبی بدن اجازه واکنش به گرما را نمیدهد تا بدن بطور طبیعی خنک شود و فرد حس بی حوصله‌گی در تابستان را نداشته باشد.

برای ارسال نظر باید عضو شوید