sad_pvnDMEs57q

آیا مایلید جدیدترین تخفیف ها و محصولات ، پیش از همه ، برای شما ارسال شود؟

0

خرید اینترنتی چای ایرانی


مدیر مدیر /
06 آذر 1400

آیا قبول دارید که بین خرید با سبد بزرگ و سبد کوچک تفاوت وجود دارد... یکی از راه های ایجاد شده پس از فناوری های مدرن و خاص با فروشگاه های اینترنتی، تامین کالا با استفاده از نت و ارسال از طریق پست می باشد.

 

تا عرضه کننده و خریداربهتر و دقیق تر بدون واسطه همدیگر را راستی آزمایی کنند و با کمک اهرمهای نظارت دولتی که ایجاد شده بر سلامت کار عرضه کننده دقت بیشتری اعمال کنند .

 

بعد از مقدمه بر فعالیت گسترده شغل‌های اینترنتی به ایجاد کانال های عرضه می‌پردازیم ، شاید نام سایت‌های بزرگ فروش در کشور را کاملاً، یا بازدید کرده یا خرید نموده‌اید جای تشکر دارد با این وضعیت اقتصادی نابسامان این سایت‌ها هستند تا انواع کالاها را در کنار هم عرضه می‌کنند همه و هم چیز در این سایت‌ها وجود دارد و شما سبد را برداشته و پر می‌کنید.اما فروشگاهای تک کالایی یا محدودیت کالا معمولا آمده اند تا خاصتر باشند و بهتر دیده شوند. خودرا قایم نکردن و حقیقت را همیشه بیان کردن در بازار کار سختی است.

        Iranian tea  

برای اینکه بهتر شناخت این فروشگاه ها به معایب و محاسن آنها اشاره میکنیم :

  • عدم پر کردن سبد خرید از انواع کالاهای درخواستی بطوری که فرد مجبور می‌شود فقط برای خرید یک محصول پول پرداخت کند.

  • انتظار پستی فقط برای خرید تعداد محدودی از کالاها

  • ترس از عدم هماهنگی ارسال از طرف خریدار به واسطه برند نبودن فروشنده

  • ارسال محدود فروشنده به دلیل تمرکز بر کیفیت بالا نه کمیت و عرضه زیاد

  • همیشه به دلیل تعداد زیاد مشتری رضایت هیچ وقت کامل نخواهد بود 

  • توضیح کاملا حرفه ای و تخصصی در مورد محصول بطوری که شما حس می‌کنید با پا در کارخانه تولیدی فروشنده گذاشته‌اید .

  • پشتیبانی و حس مسئولیت پذیری فروشنده به ارسال سری و عدم ایجاد حس ترس خریدار از ارسال نشدن 

  • معمولا به دلیل کیفیت بالا در عرضه فروشگاهای کوچک سعی میکنند محصول را سریعترین نوع پست ارسال کنند.

  • همیشه رضایت مشتری در این نوع از فروشگاها به دلیل توضیحات و شفاف سازی معمولا با رضایت بالایی همراه است.

 

چای سیاه شکسته متمایز

چای‌سرگل بهاره

 

 

قبول دارید همیشه فرق است بین خرید با سبد بزرگ و زنبیل کوچک چای؟  

اصلاح قانون پرداخت امن و لزوم استفاده از درگاه پرداخت و ثبت در مراکزقانونی و مالیاتی این نوع شغل از کسب و کار را کاملا در بین مردم امن‌تر و قابل اعتماد تر کرده فرد میتواند با رفتن به انتهای صفحه و دیدن نماد الکترنیکی یا همان شناسنامه سایت به گونه ای دل خریدار راحت در خرید می‌شود.

در فروش محصولات خاص و معمولا ما با دو نوع کالاها در تماس هستیم . یک کالاهای پر فروش یا بقول عام برندها و نوع دوم کالاهای خاص با تولید محدودتر با شعار کیفیت بالاتر از کمیت.

چای‌سیاه ایرانی هم با بسته‌بندی شکیل تولید انبوه مانند چای رفاه چای گلستان در بازار بسیار است این کارخانه جات با بازاریابی بزرگ و تولید و مراکز عظیم بسته‌بندی کار بزرگی در بارار چای کشور انجام می‌دند بسته ها تولید میشود و به دست خریدار میرسد.

اما چای‌سیاه ایرانی به دلیل کیفیتهای مختلف در فصلها،  دارای خواص و معیارهای خاص خود است و تمام فصل دارای یک عطر  طعم نیست فروشگاهای کوچک سعی در تولید چای با کیفیت بطوری که شما بتوانید شناسنامه چای خود را داشته باشید و به فروشنده چای خود توضیح دهید تا همیشه‌ای مخصوص به خودتان برای شما پست شود، که این خصوصیت هیچ وقت در یک فروشگاه بزرگ قابل اجرا نیست. 

خلاصه چای در فروشگاهای کوچک با قابلیت ارتباط و سلیقه شناسی بهتر و دقیقتر رضایت‌مندی ایجاد می‌کند و دل خریدار را جلب می‌نماید.

 

برای ارسال نظر باید عضو شوید