sad_pvnDMEs57q

آیا مایلید جدیدترین تخفیف ها و محصولات ، پیش از همه ، برای شما ارسال شود؟

0

خواص چای قلم


مدیر مدیر /
26 آذر 1398

چای قلم خاصیت تلخ نبودن با مزه شکلاتی و آرامش بخشی دارد.

از آنجا که هر گیاهی برگ آن بیشترین مواد مغذی را دارد و تا برگ نباشد گیاه به مرور زمان پژمرده شده و می‌میرد اما ما در چای قلم شاهد این ماجرا برای بوته‌ها نیستیم  در برگ‌ چای تراکم مواد theine و کافئین موجود در برگ فوق‌العاده بالاست، ولی در قسمت ساقه گیاه این حجم تراکم کمتر است و باعث شیرینی عدم تلخی ریلکسی با  طعم شکلاتی و سرحالی در انسان‌ها می‌شود.

آیا بعد از غذا چای قلم نوشیده‌اید؟ ما توصیه می‌کنیم حتما بعد از 2 ساعت این کار را انجام دهید، چون هضم بهتر غذا زمانی اتفاق می‌افتد که شما بعد از صرف آن از افزودنی مثل آب یا چای استفاده نکنید تا فرایند هضم توسط معده به بهترین شکل ممکن انجام شود.

از آنجا که چای‌سیاه‌قلم  آنتی‌اکسیدان دارد که خطر ابتلا به سکته‌قلبی را 21% کاهش می‌دهد و پیشگیری کننده بسیاری از بیماری‌ها است شما می‌توانید به عنوان یک مکمل قوی بعد از صرف  میان‌‌وعده روزانه بنوشید البته ما توصیه می‌کنیم وقتی سلامت و ارگانیک بودن مهم باشد چای‌ایرانی حرف اول را میزند.

 

.

stem tea

 

این محصول برگرفته از بهترین ساقه‌های برگ چای از مدرن‌ترین کارخانه‌جات شرق و غرب گیلان تهیه شده است. در سایت فروشگاه‌چای ما با قیمتی استثنایی برای تمام مردم داخل کشور در دسترس است. تکنیک ما بسیار ساده است، معرفی جامع آنالیز درخواست‌هاو تهیه محصول بسیار با کیفیت و ارسال با سریترین راه ممکن است‌.

بیشتر بخوانید:

   

معمولاً کیفیت چای، رنگ و عطر تا حد امکان در نظر گرفته می‌شود. وقتی یک فنجان چای‌ایرانی می‌نوشید، بیشتر به این فکر می‌کنید که آیا این چای خواص اصلی چای‌قلم را دارد؟ کار بسیار درستی انجام می‌دهید بله خواص اصیل یک چای بدون اسانس و رنگ شما به دنبال کیفیت هستید تا مواد مضر از شما دور باشد و این کار درستی است.

ما در چای‌قلم یک سری آیتم داریم:

 

  •  مواد مغزی از ریشه ها 

  • برگها که منتظر مواد مغزی  هستند

 

مواد مغزی از ریشه

همه شما می‌دانید که ریشه گیاه مملو از مواد کانی و غیره هست که بدون آن رشد امکان‌پذیر نیست. سلامتی گیاه به ریشه بستگی دارد و البته نوع خاک هم مهم است. محلی که این مواد را انتقال می‌دهد جایی برای سلامتی گیاه، ساقه‌ها اصلی‌ترین قسمت تشکیل دهنده چای‌سیاه قلم هستند در حدود 50 %. 

 برگ‌های منتظر

همیشه شاخص‌ترین جا در یک گیاه منتظر است تا املاح معدنی به خود را تبدیل به رشد کند، این برگ‌ها در گیاه چای ترتیب دارند همانطور که می‌دانید برگ‌های بالایی معمولا اولویت کمتری در بدست آوردن املاح مغزی ساقه دارند پس ما با برگ‌های سوم و چهارم به مواد مغزی بیشتری می‌رسیم بنابراین 50% دیگر چای ما هم مشخص شد. 

 

 

نتیجه گیری:

ما همیشه در چای‌سیاه با نوع قلم که رویت درشت نسبت به نوع دیگر چای‌ایرانی دارد باید در بسته خریداری خود به دنبال 50 درصد ساقه‌ گیاه و 50 درصد برگ سوم و چهارم گیاه  باشیم تا یک چای‌قلم خوب را بنوشیم 

برای ارسال نظر باید عضو شوید