sad_pvnDMEs57q

آیا مایلید جدیدترین تخفیف ها و محصولات ، پیش از همه ، برای شما ارسال شود؟

0

تبلیغات سوء فروشندگان چای برای نابودی چای ایرانی


مدیر مدیر /
07 تیر 1398

آیا بعضی ازفروشندگان تاجر چای، یک بوته چای را از نزدیک دیده اند ؟

سوالات زیادی همیشه در ذهن می‌آید که چطور یک برند مشهور با تبلیغات انقدر فروش بالایی دارد ولی چای ایرانی نه و یا آیا چای سرگل چایی مختص به فصل بهار است؟ 

این دروغ بزرگ سایتهای فروشنده چای که اکثرا از استانهای غیر تولید کنده چای اداره میشوند؛ بدون دانش به مصرف کننده این حرف را القاع میکنند که چای سرگل را زود بخرید چون فقط در بهار پیدا میشود و با نادانی ، خریداران را از خرید این نوع چای در سایر فصول دلسرد میکنند. این شاید بخواطر ایجاد بازارگرمی برای کشاندن و به نوعی گول زدن خریداران به طرف چای خارجی است.

چای سرگل چیست؟

همیشه و براساس طبیعت بوته ها ؛ چای دو برگ و یک غنچه را تولید میکنند . اگر با یک سرچ آسان یا آمدن به گیلان و نگاه کردن به یک بوته چای به اصل اول هر بوته ای پی میبرید : دو برگ و یک غنچه است.

چایکاران همیشه دو برگ و یک غنچه یا سرگل چای را میچینند و  سراغ این نوع برگها میروند (با تاکید این نوع برگ)

از چیدن  این نوع برگ که اکثرا با دست صورت میگیرد فقط چای سرگل به دست می آید.

هر بوته چای  برای ایجاد آن نیاز به آب و هوای در اطراف خود دارد که چایکاران با روشهای خاص خود آن را چه بر اساس قرار گرفتن باغ در مکانهای بالایی کوهپایه (باغهایی بین ابرها )و یا به طور مصنوعی با انواع آب پاشی به وجود میآورند 

پس با این فرایند آب و هوایی ؛ ما برگ برای تولید چای سرگل را در تمام طول برگچینی داریم و این کارخانه جات هستند با این نوع برگ با مالشی نرم و با عملیاتی تخمیری خوب با دستگاهای خشک کن حرفه ای این نوع برگها را به چای سیاه سرگل تبدیل میکنند همان کاری که در فصل بهار میکردند.

برای ارسال نظر باید عضو شوید